حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

برگزاری هم‌زمان انتخابات تشکل‌های مردم نهاد در ۱۲ شهرستان خراسان رضوی + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۵۵۰۳
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
برگزاری هم‌زمان انتخابات تشکل‌های مردم نهاد در ۱۲ شهرستان خراسان رضوی + فیلم
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی از آغاز دومین دوره انتخابات تشکل‌های مردم‌نهاد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام عماد دخانی گفت: انتخابات سازمان‌های مردم‌نهاد به صورت ملی و هم‌زمان در سراسر کشور آغاز و خراسان رضوی نیز با ۱۲شهرستان خود در این انتخابات حضور دارد.


وی با اشاره به این شهرستان‌ها عنوان کرد: شهر‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، قوچان، سرخس، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، طرقبه و شاندیز، بجستان، جغتای و خلیل‌آباد هم‌زمان با نامزد‌های حاضر در محل استانداری خراسان رضوی وارد فرایند انتخابات خواهند شد.

دخانی عنوان کرد: این انتخابات هر دوسال برگزار می‌شود که دوره قبلی به علت شیوع ویروس کرونا برگزار نشد. در دوره کنونی، ۳۸۰ تشکل مردم‌نهاد واجد شرایط شرکت در انتخابات را احراز کردند که ۶۰ نفر در حوزه سمن‌های استانداری نامزد شدند که ۹ نفر از ایشان به مرحله نهایی انتخابات رسیدند.



این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در پایان رأی‌گیری، دونفر از نامزد‌ها با رأی حاضران انتخاب خواهند شد تا فعالیت‌های خود را ذیل استانداری خراسان رضوی در سراسر استان توسعه دهند.

گفتنی است در این انتخابات علاوه بر عماد دخانی به عنوان دبیر شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان، نجات سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی، اله‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست، تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان و موسوی مدیرکل میراث فرهنگی به عنوان اعضای اصلی هیئت نظارت بر انتخابات حضور دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پایان رای گیری از مجموع ۴۶ رای ماخوذه، هاجر شریفی با ۱۸ رای و عباس آرانیان با ۱۶ رای به عنوان نمایندگان تشکل های مردم نهاد در سطح استانداری خراسان رضوی و مینا پایدار با ۱۱ رای و سید سعید سیدزادگان با ۹ رای به عنوان اعضا علی البدل به مدت ۲ سال برگزیده شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->